mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 augusti 2016

i dag blev de lite skitprat

 men OJ titta vad vi hittade bakom en björk
har inte sett den tidigare
MEN NU ÄR DEN BORTA
eller i alla fall avklippt med marken
Tibast är inget jag vill ha i min närhet

 ett par sofflor till Stella

 en vacker om en kall morgon

jag tröttnade på att Stella har håret i ögonen

 så de fick bli en ny frisyr



 Lunch korv o ris
tanken var köttfärslimpa men köttfärsen var dålig
Lennart var till Konsum och vi fick ny bättre
dom hade också sett att den börjat bli grå flera dagar innan sista förbrukning
 och tagit bort dom från hylla i går
vi köpte vår i förrgår
så nu får Nyhlén-Hugosson bakläxa
jag fick i alla fall ett nytt tråg nötfärs 800g + ett 400g blandfärs
tack konsum inga krusiduller där inge

 i dag hade Stella och jag lite bajsprat på toa
och hon ville prompt fota bajset

 kvällsmaten var god tyckte vi

 odon o vinbärssylt sätter sina spår i hela ansiktet

 vet inte om de blev 3 eller 4 våfflor
och en halv burk med sylt
det går åt mat i vårat hus

 dom är så duktiga att ställa skorna på ett ställe
så inte Gammelmormor ska ramla

 så blev de ett märkligt sken på himlen
och de började regna men bara i 10 min en vart ...

lite geografi
Nord Norge

Inga kommentarer: