mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 30 september 2016

FY TUSAN VA JAG ÄR BRA

 dagen började med BULLER o BÅNG

 slamtömning


 bilen var så stor och tung att den inte kunde köra ner

 blev slang runt huset

 hej då skiten

 så var jag till tandläkaren...
ingen lugnande tablett i går eller i dag
jag har sovit rätt bra
ingen bedövning och jag mådde bara lite illa

helt OTROLIGT

två framtänder fixade
lite pill och pet av tandhygienist
655:- fattigare

i december börjar en helrenovering

 lunch

men fy vad jag fryser
(spänningen släpper)

 så vackert och så gott

 det går framåt ... men jag vet inte hur jag räknat
jag måste ha 7 nystan vitt till
kollar på nätet och INGEN har 7 vita nystan
men min vän Moniqa på Bomhus garn i Gävle
hon har inte Järbo lady men hon tar hem till mej
Vilken vän 

 kokt korv med pepparrotssås


det har kommit SNÖ
inte underligt att jag fryser
de har snöblaskat nästan hela dagen

så var då golvet målat en sista gång

1 kommentar:

Ellinor sa...

Håller med,fifaan vad DU är bra🌹🌹🌹🌹🌹🌹Kram Ellinor