mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 7 september 2016

sista kroppen stoppad

 ha ha
Det kom en "ny" fågel till Yttervik
inte lätt att fota när man bara har Ipad till hands
och munnen full med frukost

kollade på nätet (bilden därifrån också)
en VARFÅGEL
de är flera år sen jag såg en sådan pippi sist
och då var de första gången..
så nu har jag sett den två gånger med andra ord

 Ekorren är sej lik morgongympar och äter samtidigt

 hittat lite av varje

 kan man säga pytt i panna

 eller blev de risotto när jag blandade i riset
och så har jag lite teriaky sås på

 hade totalt glömt att de var dags
men kl 13.30 hade jag ju tid  hos Anna
så nu är jag påfyld
Vi passade på att besöka Sonja när vi i alla fall var i huset
inte lika pigg i dag... men de går upp och ner liksom

 en sån tråckdag...men här försöker solen ändå
men jag kan tala om att de är molnen som avgår med seger

 skönt att vi kan elda i spisen i alla fall
ger en så skön värme i köket

 pannkaka med lemon curd o ostskiva
blir nästan som godis

 och jag virkar på med Babblarna

sista kroppen stoppas
nu blir de armar och ben

1 kommentar:

Ellinor sa...

Gillar dina Babblar!Ha en bra dag🌹Kram Ellinor