mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 14 oktober 2016

det blev TVÅ remisser

 Är de månne Västerås nyaste fontän

 sitter och väntar på min tur
Ola har teknikcafé i dag
jag ska få hjälp med att få in låneböcker på paddan


Nu kan jag låna utan att gå till bibblan
men de kommer jag ju att göra för att gå till bibblan är ju så kul
men ibland kan de vara bara att fort och kvickt få hem en bok

 så var de då dags att träffa Peteer
och höra vad han tror om alla mina "små" bekymmer
blev remiss till käkkirurgin
för provtagning om de kan vara Sjögrens syndrom
och en remiss för att kolla av mitt hjärta
det mår vist inte så bra

 så var de dags att utnyttja restaurangchansen
blev en indisk kyckling

 kaffet var varmt men inte så gott

så var då filten klar 110 X 100 cm
riktigt mysig blev den

så var då nästa projekt på G
du får se i morgon

Inga kommentarer: