mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 4 oktober 2016

från troll till människa

Våran underbara Annaeva fyller år i dag
här är hon och Ola på en av sina kryssningar

jag tog bussen när till stan

och in på Frisörstugan
 så var de dags att sätta sej och vänta

 Ett skogstroll förvandlas till en människa som kan ta en fika på stan
utan att behöva ha mössa
och fika blev det
 medans jag väntar på Lennart som ska hämta mej
och vi åka ut till City Gross och fylla på kylskåpet

 vi stämde träff på fiskartorget


 hemma blev jag bjuden på korv o potatis
mätt blev jag och gott var det
Men vi skulle köpt senap... nu är den slut

 fyllde på högen till Baran
köpte tre par "kalsonger" på HM
så nu kan jag skicka grejerna

 så kom vår underbara granne på 6:an upp med en tårtspade

och en bukett höstastrat
Vi har värdens bästa grannar i de här huset

Inga kommentarer: