mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 13 oktober 2016

göra om göra rätt

 skulle göra de där goda brödet som Marya gör
men degen blev på tok för HÅRD
fick slänga den

 en av mina matgäster på balkongen

 de här är mina bästa skönaste dock inte snyggaste sockor
måste vara värdens bästa garn,,,vad de nu var har ju glömt
så jag får ta och höra om Moniqa i Gävle vet vad de var hon hade
och efter mycket tänkande kom hon på det
sandnes alpakka strømpegarn
men SUCK hon har inget kvar

 skam den som ger sej
jag satte en ny dag


 blev BRA

 på kvällen kom Kjell o Gunilla med detta fat

 själv hade jag bakat västerbottenpaj
och bröd  fixat en sallad och en dressing


 citronglass o limoncello
fick bli en god avslutning

De här fåglhuset vill jag ha
SÅ DE SÅ

Inga kommentarer: