mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 28 oktober 2016

hemligt nummer

jag brukar inte svara när de är HEMLIGT nummer
men av någon anledning gjorde jag det i dag
kl var inte mer än 8.30
Det var från lasarettet
min remiss hade kommit om koll på hjärtat
och nu hade dom fått ett åter bud om en timme
9.30 och hon undrade om jag kunde komma
vist kunde jag det


 kan tala om att plåstret kliar redan
och de ska sitta till lördag

 normalt önskar jag inte mina svimningsanfall
men nu gör jag det...vill få det registrerat

har fixat lite mat

 av en älg från Andersons i Mittibäcken

älgbullar med pressad potatis sås lingon och gurka

1 kommentar:

Ellinor sa...

Får nästan hoppas att hjärtat krånglar lite nu så man kan åtgärda ev fel.Fast det bästa är ju om allt är friskt och helt,att det är någonting annat som strular🙈Du får väl dansa eller hoppa rep eller något snnat så att hjärtat får jobba lite extra💃💃Kram till dig och hoppas att allt går bra🍀Ellinor