mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 9 oktober 2016

två sidor av samma dag ... sida 2

 så kom hon då vår älskade dotter
hon hade som vanligt en MASSA kläder och skor med till behövande
de skulle sorteras

 så var de dags för lite lunch
en veg gryta med parmesan på toppen

 en hög till TGVS

 och en hög till Västerås Soppkök

 så var de då dags för kvällens middag
på Ceder


 förrätten ... bordet är ju för litet

 första varma huvudrätten

 mina falaflar

 Lennarts fläskfilé kryddad med kryddpeppar och lite andra kryddor

 Annaeva tog lax

 vi har ätit klart....
Lennart fick lov att fråga om kryddningen Dom var ju så goda
och jag fick lov att fråga om de "vita fluffet"
vi fick ju en sån liten skål på våra talrikar
samma på alla liksom, veg, fisk o kött
det var ÄGGVITA med vitlök

Kaffe o efterrätt.... melonen försvann fort
men den söta kakan blev kvar SÅ GOD men så söt 

har du inte varit på Cedes så tycker jag du ska ta dej dit
så mycket så gott och inte dyrt

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vilken härlig dag👍👍👍kram Ellinor