mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 11 november 2016

ett HURRA och en hälsning från Uganda


Tänk att lilla Linus fyller 25 år i dag
vi kommer och grattar på lördag


 Vår fina dotter Gloria
här har hon fått sitt paket från "syster" Annaeva
en försenad födelsedagspresent


och en extra slant från oss
så hon kan köpa nått till sej själv och till mamma

 det är så roligt att vi kan ha kontakt med våra fina fadderbarn i Uganda
Våran busiga underbara Gloria
Tack Johannes och Malin för bilderna
och för att ni lämnade över presenterna

 fick bli fiskbullar med pepparrotssås i dag

 en STOR låda kom med bud???

 ha ha de var två lite hafvredryck
jag ingår i en TEST få se vad jag tycker
och vad jag gör av de hela
fortsättning följer

lite uppstekt pannkaka med ost till kvällen

 så var en liten sjal klar

 tycker den här storleken är så bra
tar ingen plats under jackan men skyddar mot blåst i halsen



kvällen avslutades på INTIMAN
då jag inte hade min telefon eller Lennart kameran med
så är detta en bild som Lennart Klaar tagit

Inga kommentarer: