mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 14 november 2016

Fars dag på soppköket

grattis lilla pappa på Fars dag
här firar du mej när jag fyller 60

 gratänger på pastasallad

 hembakt bröd
 varm soppa var de som serverades

 jag hade försök tigga till mej någon tårta eller gott till kaffet
men de fanns ingenting så Lennart fick åka till COOP och köpa kakor
men dom gick åt dom också

 alla fick matlåda med hem

 och en macka eller två

 någon fick sej lite "nytt"

och alla fick kalsonger
Ja tjejerna fick trosor

 jag fick mössan klare och nu ligger den i mösslådan på Soppköket
får se när jag får se den på stan

 fick ju som vanligt en massa salladslådor över
med kort datum
så det blev att
handlade mjölk å ägg på vägen hem

 och det fick bli en favorit i repris...
så då har vi varm mat till nästa söndag
nu får dom stå i min frys så länge

 men så sugen jag blev på pommes...

så där nu har jag ätit klart....

1 kommentar:

Ellinor sa...

Kan bara bli glad över era fantastiska insatser👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏Sen skrattar jag gott åt tallriken,ser ut som om jag skulle ätit😂😂två tuggor!Kram du underbara/Ellinor