mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 18 november 2016

fulltankade

 Min bästa farfar född 1902 just i dag

HURRA HURRA på din dag
vi tar en Napoleon din älsklingsbakelse

jag hade tid kl 8.40
för B12 och influensavaccin
Lennart skulle få sitt stick kl 8.50
8.25 var vi klara båda två
heja City vi blev inropade samtidigt

 har man varit duktig får man fika

 när vi kom hem låg dom här lapparna i lådan
ingen vill gå ut så dom får ligga kvar hos Sanna till i morgon

 torsdag i dag ju

 en hederlig fläskpannkaka

 pling pling på dörren

 FINA VARMA jackor till behövande
tack snälla "Tomten"


 ja ja jag vet ....
men vi blev mätta

 blir nog vantar så småningom

är "dyngförkyld"
måste fått en smitta av en man

1 kommentar:

Ellinor sa...

Mans varianten av förkylningar är en ohygglig upplevelse😂😂😂kram