mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 november 2016

i morgon är det 1 mån till julafton

 och jag är klar med alla julklappar
så himla skönt

 tänk att jag kunde allt "lura" till mej en GOLUNCH
jag bara älskar detta men Lennart är inte lika förtjust
så då tog vi lunchbuffé på Saigon
då kunde jag äta mina bitar och Lennart få varm mat

 strumptårna har gett upp
ingen panik jag stickar nya

 och så ska jag åka från den här lilla skönheten
såg nu när jag flyttade henna
att hon är i full knoppning
hoppas Gunilla kan glädja sej åt fin blomning


 då jag drabbades av en tröttatack
blev det bara korv o potatis till middag
innan Lennart for på bandy

en kvällsmacka

Jag kan konsten att bli attacktrött
de är så otäckt
först är jag relativt normalt pigg
sen två minuter senare är jag så trött att jag inte vet vad jag heter
kan inte tänka och benen är tunga som bly
skulle jag köra bil så körde jag i diket
lägger jag mej somnar jag innan huvudet är på kudden
och sover i evigheter
i dag väckte Lennart mej efter 2½ timme
men var fortfarande trött hela kvällen
La mej kl 22 och somnade direkt



Inga kommentarer: