mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 29 november 2016

jobbar vidare med DIA...



 titta vi har fått en lillebäbis

Trött kille
Pärzon född den 20 sep 1971

Bästa storasyster
 detta och lite mjölk så blir de nog bullar i dag



 dom blir så himla goda..

 baconlindad köttfärslimpa och lite stekt potatis

 sov en stund och blev sen väckt av Lennart som fixat kaffe
just som jag kom upp for strömmen
(tur jag han baka klart)
kort avbrott max 20 min

tycker om dom här "makaronerna"

 lite mer DIA
Pärzon får skopyldroppar för han har ont i magen
inte goda tydligen

 han är inte stor inte
Vaggan har Farfar Hans snickrat

ja ja Annaeva fick rum hon också
för ska lillbäbisen ligga där
kan ju storbäbisen också

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fina bilder som alltid👍