mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 november 2016

SUPER MÅNE

Att få syn på en supermåne är inte helt ovanligt,
men senast månen var så här nära jorden hände senast 1948 –
och inträffar inte nästa gång förrän 2034.
 här i stan var de MULET
men på nätet kunde jag allt hitta en bild

 jag gick till bibblan och lämnade lite böcker
passade på att ta en fika när jag var där
detta är ett riktigt "vattenhål"

 kebabköttet från i går
en kant med RÖKT västerbottenost
½ lök och några potatisar

 Göta Petter va gott de blev
kebabgratäng med potatis
eller var de potatisgratäng med kebabkött

kvällen bjöd på risplättar

min nya vän
har börjat få ont i händer och handleder
(är säkert Sjögren som spökar)
börjar med den här "snällare" varianten av Voltaren

Inga kommentarer: