mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 november 2016

vad är väll en bal på slottet... eller en 100 års fest på Stadshotellet ??

 tycker bilarna är lite färgglada i grå
sov en sväng på förmiddagen
är så himla förkyld

 lite lunch
 så kom Kitty med en MASSA kläder
som vi  har sorterat
och som ska lämnas till Tomaskyrkan på tisdag
sov en stund till

 Lennart fick åka ensam till VCKs 100 års jubel
ja ensam var han inte över 100 personer var där

 jag målade lite

och virkar på vantarna
(jag vet att dom ser konstiga ut, men vänta)


 fick bilder från Tommy på maten från festen
lär vara kalixrom
lite märklig färg på kortet
en köttbit med en västerbottenmuffins

och så lite efterrätt på detta

och ja de här var min mat
mätt vart jag i alla fall
(ser ut som jag äter på duken
men de är i en glasskål)

1 kommentar:

Ellinor sa...

Viktigaste är att du blir frisk❤️❤️💐kryakram Ellinor