mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 5 december 2016

från MINUS till PLUS

 -10° och lite nysnö


 Familjegudstjänst på i Församlingshemmet



 Elisabet berättade om lille Sakaios

 där satt han i trädet och spejade...




 och så fick alla 6 åringar sin fina bibel

 sen blev det saft kaffe korv o saffransbulle

 och jag fick en adventskalender med glitter
När vi klev ut från Församlingshemmet var det
PLUSSGRADER

 Björn skrev i veckan att han hade haft 70 tals party med tillhörande mat
jag blev så sugen på en liten flygande Jakob så de fick det bli i dag
 fruktsallad till efm kaffet

 och päronvälling till kvällen
(hade ju gröt kvar)

 jag krokar på...

 den här kommer jag att "droppa" i byn

Nu i kväll är det ÖSREGN och +2,7°

1 kommentar:

Ellinor sa...

Mysig dag om vi glömmer halkan!Kram Ellinor