mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 december 2016

skulle köpa gran .... möblerade om

 var ner på stan och bytte lilla dosan
dosan som för mej ut i världen
den gamla hade fått fnatt
man måste ta ut batteriet varannan timme
och starta om
inte så kul
vilken fiffig grej
funkade både till mynt och sedlar
så nu finns sparpengarna på resekontot

 och så lite lunch när vi ändå var i stan

 fick kort på Barsam  (10 dagar idag)
när han ligger under pippifilten jag gjorde

 vi skulle köpa gran och julpynta i dag

 men vi möblerade om i stället
får fixa gran i morgon + hänga tavlor
vill inte spika i väggarna på kvällen
även om klockan inte är så mycket

lite kvällspyssel

1 kommentar:

Ellinot sa...

Precis såå kan det gå till hemma hos mig,barnen blev galna när dom bodde hemma för ibland när dom vaknade så kände dom inte igen undervåningen😂😂Hoppas att ni blev nöjda med möbleringen,här har det hänt att jag fått ställa tillbaka pga tänkefel😂Kram till er/Ellinor