mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 januari 2017

det blir inte alltid som man tänkt....

kebaben i går kom upp....

 fullmåne i väster och solen upp i öster

 jag blev hemma under filten
medan Lennart tog en sväng på stan











 iskonstnären själv
Lena Kriström




 vi har isbana mitt i stan...

















 mitt älsklingsträd

 ja vet att de blev många bilder men jag tyckte dom var fina
och då vet ju jag också hur de såg ut utan att ha varit där

 när gubben kom från stan

 jag åt dock ingen kål...

 och så plingade de i telefon
Hej mormor vad gör du...är på väg till Västerås

 kommer förbi en sväng....
och lycklig blev jag

´sitter och kollar på TV
och ser att alla böcker i bokhyllan på Go´kväll är "fel" vända
Varför??

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nej du vännen,det blir inte alltid som man tänk sig!Denna jäkla mat,ibland blir det galet oavsett hur noga man är❤Jag har varit hos optikern idag,blev inga glasögon för jag hade jättemycket grå starr på båda ögonen,remiss skickad till ögonklinik för operation.Troligtvis har starren utvecklats jättefort av stress,undernäring och vitaminbrist😢Nu är det jobbigt tycker jag,har varit i skogen och skrikit lite nu,hjälper antagligen en stund!Jag VET att det fixar sig,men tänder och ögon och demens äter upp mig!Nu har jag gnällt klart👍,det blir bra så småningomKram