mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 januari 2017

i dag är det MÅNDAG säger dom som vet

Lite stel i kroppen i dag
är ju inte van att stå och gå i 8 timmar
men det gick bra ändå tycker jag

i dag ska jag ta det LUGNT är tanken
Blir en tur till Björn först och lämna pengarna som kom in i går

 sen ut till IKEA och handla ny tvättkorg
den andra har ju tappat "taget"

nu är båda sidor gått sönder

nu finns en ny
den gamla har hållit i 15 år och priset är 29:-
så jag ska inte klaga

har ju varit sugen på snitsel sen Mästerkocken sist
och i går hade Bibbi också käkat snitsel
så nu MÅSTE jag nog fixa en jag också
Hittade dock ingen kalv så det fick bli gris
men gott var det ändå

 så tar jag reda på maten från i går
har ju så svårt att kasta bra mat

 blev en pytt och så har jag talat med Magnus H
han ska komma med ägg på fredag

lite så vore inte så dumt även nu

Inga kommentarer: