mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 23 februari 2017

hurra ...


tänk att få vakna utan att ha en rulle taggtråd i magen
utan mer ett litet rosa muminmoln
så var det i dag...trodde inte det i går när jag la mej
Hade inga förhoppningar på att jag skulle kunna sova överhuvud taget
men när jag väl lagt mej kände jag ett stort lugn
kändes som Farmor Astrid satt på sängkanten
och sa att nu är det dags att sova vi ses i morgon
inbillning eller ej
men så kändes det
HURRA
det måste vi fira med tända ljus

ute håller vintern i sej

köpte tulpaner i går..
dom är lite magiska tycket jag

tror jag ska baka en kaka till Öppet hus på Nattöppet


blev en sockerkaka med smak av Dr Westerlund

liten ensam lunch

efter lunchvilan...det RINNER på fönnstret

inte mycket beskare i dag inte men vi var där

och stickorna gick varma

hittade massor av torkade bruna bönor
får bli middag på soppköket på söndag

blev så sugen på bruna bönor så vi köpte en "korv"

så var första sockan klar

Inga kommentarer: