mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 20 februari 2017

de händer mycket ibland...

 så var sockorna till Pierre klara och lagda i kuvert
skall levereras i dag till Intiman där han får hämta dom vid tillfälle

 var ner till Tomaskyrkan där det var utförsäljning av begagnade barnkläder
allt detta för 240:-

 i dag hade vi fått Kinamat till soppköket
här har nästan alla ätit vi hade nästan 30 gäster i dag
 Han inte med att fota innan
men innan kl var 16 var det slut i burkarna

 även banankakan var det åtgång på
tur jag hade två Så Robert fick med ner till Nattöppet

 och så fick man en matlåda med sej
om man varit snäll..*fniss fniss*

 städpatrullen rycker ut

 hemma blev det potatisgratäng och starka korven
(jag kunde dock inte äta korven fick ont i munnen)

så här skrev en kvinna när hon sett mitt foto...
en kvinna helt obekant för mej

Ser en sådan fin mysig underbar kvinna. 
För snäll för Sitt egna bästa ibland 
mycket tacksam och  Godhjärtad. 
Du har träffat en hel del människor i livet
Vissa har kommit för att stanna men vissa kom på besök. 
Jag känner en hel del lärdom och erfarenheter med dig.
Du har hjälpt många och universum betalar tillbaka
till ett sånt fint och tacksamt hjärta som du har 💜
jag känner ett stort lugn inom dig som hjäper dig mycket i vardagen.
Du tar saker som de kommer.
Du är smart och noggrann när de kommer till beslut å viktiga förändringar Pga erfarenhet
Också
du har mycket tips och råd att skänka vidare säger änglarna.

Känner sån kärlek med dig. Jag blir alldeles varm i kroppen
💖💖🌷🌷

Va stolt över den du är 💕💕💕💕 älska dig inifrån å ut. Tvivla aldrig någonsin om du är tillräcklig eller annan negativ tanke 🌸🌸 för du är tillräcklig. Å helt underbar 🌺🌺🌺

JO JA TACKAR


1 kommentar:

Ellinot sa...

Kloka ord från en klok kvinna till en klok och underbar kvinna❤kram Ellinor