mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 28 februari 2017

för mycket och för lite skämmer allt....

 Lennart jobbar och jag ska fixa lite lunch till han kommer hem
kollar in VAD FINNS...
inte mycket
potatis o lök o lite kryddor 
(i tredje burken från vänster är det torkad svamp)
 + lite pasta från i går

 göta petter vilken god soppa det blev
med tydlig svampsmak

detta är Elif våran underbara guide på sista Turkietresa
nu vet jag att hon jobbar när vi ska till Dubai
och vi VILL HA HENNE
så jag pratade med resebolaget men dom kunde inte hjälpa mej
det var bolaget nere i Dubai som har hand om guiderna som bestämde
så vi får ta tag i det lite närmare
VILL VILL VILL ha henne

 vi ville ju gå på Ceders med grannarna
men dom tar sej inte ut tydligen
men jag har överlistat dom
vi tar hem mat...så på onsdag kväll blir det
ceders specialmeny i köket på Norrbygatan

 en låda från frysen...den sista med leverkaka
får göra nytt när vi kommer till stugan

det är ju snällt när "vi" får saker och mat till Nattöppet
men vad gör vi med 1392 wienerbröd????

1 kommentar:

Ellinor sa...

Undrar hur dom tänkte med wienerbröden😂Svårt att få till något av det...ni kommer få väldigt tjocka fåglar🙈Kram Ellinot