mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 18 februari 2017

Nu blir många GLADA...

 nu är dom lämnade...alla kassa med mamma o barnsaker
i den här ligger de deo, trutvalla, hand/fotkräm en och annan hårborste
och så filten jag gjorde och ett par sockor från Eva-Märta

 i den här påsen är det gröt o välling
här är det barnmatsburkar

 under bindorna ligger vätskeersättning, Alvedon o dylikt för små barn
Jag har lämnat allt på Asylhälsan
och det kommer också att delas ut på ett boende för traffickingoffer
alla blev så glada
så jag blev glad jag också
TACK ANNAEVA för gåvan


 vi tog en fika hos Ampan på Slakteriet

 över 1000:- för en ny bilnyckel
hur här de möjligt?
Lennarts nyckel börjar toka sej
och rätt var de är kanske den inte vill alls

 om 4-5 timmar får vi se vad de blev av detta
nu skall dom in i ugnen 75°
och om två timmar ska dom vändas på

 stuvade saker som fanns i kylen...
blomkål, broccoli, ärtor och två potatisar 


 Lennart vill äta ur skål och jag på talrik

 och titta Inte ser dom goda ut men de är dom


1 kommentar:

Ellinor sa...

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Kram