mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 16 februari 2017

OJ är de redan ONSDAG

 Dimma i soluppgången
vackert så de förslår

 så var det dags för nytt pass
jag tycker INTE om att fotas utan glasögon
ser ju inte klok ut (men vad göra har polisen bestämt så har dom)
och förresten ser ju inte så bra ut med brillor häller men de är man mera van vid
så var det detta med fingeravtryck
på jag är både torr och kall om fingrarna gick de inte så bra
polisen sa att jag var nog en perfekt tjuv, ingen kunde läsa av mina fingeravtryck
efter flera försök med fingrarna på röda plattan
fick jag torka fingrarna på en "våtservett" och då gick de bättre
Så nu får vi vänta i 5 dagar så kommer de nya passet
 så blev de FOTVÅRD
tänk så skönt de är
540:- för en timmes ompysslande
undrar hur mycket av dom pengarna hon tjänar?
hur mycket/lite blir de kvar till tjejen??

 mat är gott

 en kompis hade slut på Surf....

undrar om han kan ta lite via i stället....

bilen har fått "nya" lyktor
tack snäll Pärzon gulligt av den att tänka på oss
bild från nätet

Lennart var på årsmöte på klubben


 när Lennart kom från mötet hade han lite gotta med hem

 så var då Pierres sockor klar

 frågade om han ville ha halkskydd på sockorna men de ville han inte
då slipper han helt klar
annars är de så himla praktiskt på sockorna men tassar runt i hemma

ja då tar vi tag i dom här sockorna ingen då...

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Dessa passfoton🙈Ser ut som en hundraårig terrorist på mitt😂

Mådde sa...

ja du Ellinor blir man stoppad i tullen förstår man dom...*fniss*