mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 25 februari 2017

så fick jag min dom

 det går att sticka om jag tar av plåstret

 så sitter jag på Citypraktiken och väntar
kom lite tidigt men jag har ju min vän stickningen med
så va gör det

 då fick jag då min DOM
SJÖGRENS SYNDROM nu har jag det på papper
inte kul för fem öre ska jag tala om för er
så togs alla årets prover för GBP också
6 rör och i dag gick det bra
hon behövde bara sticka 4 gånger för att hitta

 så väntar jag igen då...
men här blev väntan högst 4 min
innan det blev min tur

 och så är det väntan igen

 brunch då jag varit fastande för blodprovens skull

 så hem och koka bönorna 2kg torkade bönor i 10 literskastrullen

 kvällsmaten blev kassler och ugnsrostade rotfrukter
och lite stekta champinjoner

 och så var det dags för kvällens upplevelse

 Gabriel Kelley på scenen

 men först en presentation av BJÖRN him self







Inga kommentarer: