mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 mars 2017

Maria Bebådelse...

Tänk att sitta där i lugn och ro eller om hon stod vid elden och lagade mat
det kommer en ängel och säger du är med barn... TJO HO
och så har man dessutom inte legat med någon man....
Modig tjej den där Maria
och Josef var då en hyvens karl som inte sparkade ut henne

 ser bra ut....
men det försvann snart

 då datorn/internet och jag inte är riktigt sams
blev det lite måla

 var in och hämtade en låda från Matsmart
ordinarie pris 500 jag betalade 300 ink frakt

 fläsytterfile och jordnötssås
så himla gott 

 då jag inte bestämt vad jag ska sticka/virka

 målar jag lite till

 FY TUSAN RENT AV FÖR DJÄVLIGT
grädden var öppnad redan i affären....
så de blev ingen grädde till våfflorna


 men fruktsallad blev de i alla fall
och lite kaffeost

 men jag pillade ut osten och la den i koppen

 i kväll släcker vi lyset

här satt vi och myste

 det bidde en mössa i kväll också

en liten tokluva

Inga kommentarer: