mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 15 mars 2017

Min namnsdag och 3.14 π

 Den här bruden har ont i öronen och ska till doktorn i dag
så hon har klätt sej fin inför besöket
blev nässpray
hoppas de hjälper

 inget mysväder ute inte

 varför ska en muffins vara så står
familjestorlek en muffins räcker till 4 pers lätt

 jag har fått paket

 min nya köksvåg...hurra

 får pytt i panna se ut hur som helst
ja de får den
får pytt i panna innehålla vad som helst
ja de får den
(ris, potatis, lök och korvstroganoff)

 blev klar med den här i dag
jag är lite ledsen för jag får så ont i händerna när jag virkar

 det blev Pizza i kväll


det blev ett glas vitt till....

och så kollade vi på de stora fågeläventyret på datorn
pratade med Martin Emtenäs i går om vilka grejer dom använder
Canon 7D med 70-300 mm objektiv de har alla medans kikarna är lite olika
Kikarna varierar lite, det är skådarnas egna. Swarovski har nog dom flesta.

FY TUSAN SÅ AVIS JAG ÄR PÅ KÄNDISARNA
SOM FÅR EN EGEN ORNITOLOG

Inga kommentarer: