mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 14 mars 2017

NY vecka...nu kör vi

 en morgon som ingöt hopp om sol
men det blev snö

 FY så sur den var



 persiljan började se lite ledsen ut
bäst att använda den innan den vissnar helt
och så hade jag ett kokt ägg i kylen sen länge

 tänk va de är gott att mosa potatisen i såsen!

 degen hade lite svårt att jäsa
men den fick stå där och tillslut så

 GOTT vill jag lova

Lennart tog in lite ris
få se hur länge de dröjer innan det visar sej nått grönt

 kålpudding är inte så illa de häller

 har fixat spisen
nu är den både ren inuti och utanpå

 efter bak och städning vill min hand inget mer

                                                            foto: Anders Holmgren
en bild på "min" fina biskop Mikael Mogren
bilden är från den stora dagen för ungdomar i stiftet
1400 st var i domkyrkan på mässa och sen på Congressen
på en massa kul och bus

Inga kommentarer: