mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 30 mars 2017

som jag har längtat....

 vaknade med KRAMP i benet
så där så t.o.m foten var snedställd
det är inte roligt ...
jag dricker och jag äter supermagnesium med gurkmeja
men efter lite promenad på kalla golvet så gick det över
även om jag kände ömhet i muskeln länge 

ser lovande ut
-13° vindstilla


Lennart blev "lite" sur i dag
3000:- i kvarskatt
jag har inte fått min än

 jag fick min lapp att ta med till tullarna i Dubai

 medans jag lagade mat
tog Lennart en tur ut med kameran





 köttfärs och böngryta

 som jag har längtat efter detta
att få sova middag ute

 jag ligger 1½ meter från fågelhuset


 mera smånystan

 gröt med odonsylt

 en socka klar...
st 23-24

inne är det vår...
vårat påskris har slagit ut

Inga kommentarer: