mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 24 april 2017

fick för mej att det var MÅNDAG

 hittade lite spetskål som sjöng på sista versen...
och ett paket köttfärs med kort datum

 blev en kålpudding...
men jag vet inte tyckte inte jag fick till kryddningen
men helt klart ätbar Nu blir det fyra lådor till frysen

nu har jag en ljusgrå hall i stället för en skitgul
så nöjd
tur jag har en gubbe som kan

 lunch resten av stuvningen från i går
blev en soppa i dag

 det var riktigt skönt ute i dag

 när jag gjorde kålpuddingen fick jag köttfärs över
med en köttfärspudding
som i kväll fick sällskap av stuvade morötter

 Knack Knack på dörren och Grannen kom med middag till i morgon

blir nog bra det  här också

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg hall,härlig fisk och spenatsoppan såg god ut��Kram Ellinor