mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 2 april 2017

LURAD?

 är med i en fotoutmaning
dagens uppdrag En skylt...

 det fick bli våran husskylt..

 tänk att jag lyckades få med alla tre

 kyckling med jordnötssröra och ungsrostade grönsaker

 kom på att jag skulle baka Parisare

 nu ska degen vila... och jag också

 Lennart vilar på sitt vis...jag lägger mej i sängen

 så var det dags att kavla ut

 och grädda

och så den goda smeten som ska vara mellan

och vipps så var dom klara

till kvällen blev det kalops
nu tror jag den är slut
synd för den
var god
Gud välsigne
alla lådor man har i frysen

Ja lurad jag
blev du det i dag???
Jag klarade mej

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nix,helt olurad👍Dina kakor ser förödande goda ut,skulle äta många,det kan vara värt en dag på toa😎Kram Ellinor