mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 30 april 2017

Många SKRATT blev det


sviterna efter gårdagens goda tacos
men det viste jag ju
var beredd
så att
säga
6-7 vändor sen var det tomt och klart

kokt korv och pepparrotssås

.så in till byn och Tärnaboa för att fylla på garnförrådet
men inte då INGET SVART GARN
ja ja tur jag åker till Västerås nästa vecka

 ingen större panik jag har till tummarna på dom här vantarna i alla fall
men jag kan inte börja på ett nytt par
får göra sockor som är röda och gula i stället

 så en sväng in till Sonja

 hon var yr i huvudet och trött
 men glad


 vacker kväll kl 22
solen går upp 4.30 och ner 21.30
nu ökar soltimmarna med 1 timme i veckan tror jag

viken TREND... och jag hängde på den
ja det var dagens fotoutmaninga

Inga kommentarer: