mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 18 juni 2017

dom hotade med åska och regn ... men det har varit bra väder hela dagen ..(nästan)

 ett sista ryck med silvret

 den här skeden var helt svart men efter en stund i saltbadet
såg den ut så här
och med lite "vanlig" silverputs
skiner den som dom andra skedarna
 Lennart lilla matraka
(kan de heta så)

 blev som nu

 så var det klart för leverans
+ lite formar som ska till samma ställe

 ut till IKEA för att fixa lite vadd till babynestet
in på leksaksaffären för att köpa en åsna
men dom hade ingen


 så vi åkte till HÄLLA och där hittade vad vi sökte
 en bra present till någon som har allt
och en  helt familj får det lättare

 och på hälla ligger ju numera  Spicy Hot
så nu har jag mat i morgon också *fniss fniss*

börjat på en liten filt ...det ska inte vara knappar till ögon
men jag la dit dom för att se hur det kommer att se ut
och så upptäckte jag att jag har ett varv kvar på ugglan
jag som trodde jag var klar..

Inga kommentarer: