mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 juni 2017

Några dagar på Berget i Rättvik

 lite lunch i Gagnef

 lite fisk är aldrig fel

 så var vi då framme









 här blir men väckt med sång och bjällerklang
ingen läskig väckarklocka här inte



 då har jag då börjat på vante två

 lite kaffe på maten till Teleman


 även om jag inte mår så bra så skiner solen på mej

 och alla andra som är ute

 fick hjälp av en liten "lus" med stickmönstret

 och en bagge hade också synpunkter på stickmönstret

 kan himlen vara blåare


 även fula ben vill sola

 men vad är detta
de kommer lite regn
men jag vägrar gå in
sätter mej under björken i stället


 fänkål






 när jag kom in stod ett paket vid min dörr

 titta vad jag fick
tack snälla underbara Suzanne


 mumin klara

 och filten går framåt





 handlat lite








 nu är det nära

 så var då vistelsen slut för den här gången
men jag kommer åter jag lovar

mat hos Lappen i Hedemora
barnportion till mej
men 50:- för fem köttbullar och lite mos!?!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så fina bilder du delar med dig👍Verkligen rofyllt och vackert😍kram Ellinot