mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 29 juni 2017

Nu går dagarna fort

Lennart har städat ur SAAB:en
OJ va saker man har

 Dagens lunch

Nu är alla rutor blockade
nu behöver jag fixa lite svart garn till ögon på Ugglan
och sen ska det virkas samman förstås

 har köpt mej lite mer lycka
en filt till
köpte mej en födelsedagspresent
vet dock inte vad de är
och får inte öppna förrän jag fyller
*fniss fniss*

 Väck en den Björn som sover
så jag gjorde inte det
skulle lämna en liten sommarpresent till Herrn
men den gav jag till hans fru i kväll i stället
gick ju bra de också

så var vi ut till Dingtuna och lämnade kläder
och fick äran att se stora frökens örhängen

 kvällen var det kajen som gällde
Matti o Antti i samspråk

 och en underbart fin skuta på "havet"

 Lennart mår gott i solen

 Fyra Knäcktar och Moa underhöll





Kjelle mår bra han också

Moa var så himla duktig
trevlig kväll helt enkelt

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ett spännande paket,undrar vad DET kan vara😂😂😂Kram till världens bästa❤️❤️❤️❤️Ellinor