mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 23 juli 2017

EN LÖRDAG inte som andra

 lite ovant med så många skor i hallen

 och det fortsätter ut på bron

 en stilla stund innan huset med dess innevånare vaknar
jag behöver stillheten
även om jag älskar livet när alla är här

 så in på MARKNADEN


 en bit ost inhandlades

 dock inget godis
 får säga att det luktade inte gott

köpte mej ett par nya röda
inte lika sköna som dom gamla rosa
men dom kanske blir

 men fikat på Församlingshemmet var gott
mackan försvann innan jag han tänka

 men så här såg den i alla fall ut... fick gå och ta ett kort på serveringsfatet

så var det dags för familjen att äta hemma i köket
Stella har bestämt att hon ska äta på en blå talrik
och de kunde hon ju få

 och hon var först till bordet och åt nog mest

 Dillkyckling o potatis o diverse grönt
alla åt med god aptit
dessa ungdomar äter med god aptit
2 kg kyckling gick åt..
nästan i alla fall
har till en gång till åt Lennart och mej

 en kille på sporten i Hemavan har fixat skor till Lennart
inte lätt när man har storlek 48

hade inga skor hemma, han ringde efter nån dag och sa att NJA de där var knepigt
så ringde han ingen och hade hittat dessa ECCO i Lycksele, han tog hem dom till butiken
och nu har Lennart varit och provat och dom var bra
så det blev att slå till .... 1800:- för båda paren BRA pris för ECCO

Inga kommentarer: