mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 14 juli 2017

ett litet svart regnmoln...tiddeli pom


 lekte lite frisör på morgonen

 klipparen vi har här är urusel
men det gick ändå rätt bra

 sen var det in till byn
jag ska låna AnnaLisas symaskin

och hon bjöd på Gofika förstås

 det var mycket folk på ICA i dag och på FICA var det fullt

 så det blev buffé på Tärnaby Wärdshus

 ängamat till kaffet

  inte alla ställen man kan vila på maten

 så har jag då fått mina piller

 vilken lycka hittade en burk bruna bönor i frysen

 ICA hade gurka för 5:- styck

 ska bli kul att se hur den här blir när den slår ut

jag vet inte alls vilken färg

1 kommentar:

Ellinor sa...

Nu har du fått antibiotica som skrämmer iväg bakterierna,ta gärna lite fil eller dyligt till,dom kan vara elaka mot våra stackars magar,Hoppas att du blir bra nu,du har haft det lite tufft ett tag!Massor av kramar från mig/Ellinor