mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 22 juli 2017

i dag blev huset FULLT

 jag tog mej upp i Rutjebäcken
det var en prestation i dag



 vi kom först och kunde välja bästa sittplatsen
(ja de gick att ligga också)



 så kom då KulturAkademins sångläger
och frukostkonserten kan börja




















 lunch på FICA lite buffé
men jag var då inte hungrig

 bara helt slut... så det blev att sova några timmar

så kom då mina gullefjun
och huset är FULLT med kärlek i olika storlekar

 Hotellet flaggar för mej
eller är det för att det är marknad och fint väder

 de är var inte lätt

 men Anton vet vad han vill ha
KORV


 MYCKE beslutsångest här 
kan jag lova






 Dexter och Lova tog pizza

 Lennart tog en paj till förrätt
och jag tog samma men till huvudrätt

 Stella tog en barnportion Röding

 Anton Hotellets egentillverkade korv

 Pärzon Sovas o kroppkakor

 Henrik, Niklas o Lennart åt viltskavsgryta

 Hanna tog en ÄLG

 så var det dags för efterett...
Hanna tog Jordgubbar med Basilikaglass

 alla andra åt ett "fjäll i vinterskrud"

 Marängsviss
på STOR djup tallrik

Tack för uppvaktningen igen då













































1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att höra att du inte mår bra, hoppas det blir bättre snart!
Fortsätter att läsa din blogg med glädje!

Marie i Skara