mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 26 juli 2017

jag har oxå en fyrhjuling....så de så

ett litet moln på himmelen

här i Norr ska man ha fyrhjuling

 och jag har en ....min älskade Carl Oskar

 så var vi då framme där jag tänkt fika och vila
innan jag vänder och går hem igen

 har aldrig äten en dylik och kommer aldrig att göra det igen
SÅ ÄCKLIG

 i går sa vi att vi inte sett eller hört lommen
men här kom den simmande

 Linneor i mängd

 ibland är stigen smal

 och ibland går det uppför

 tätört

 lingonblom

 midsommarblomster


 smörblommor

 Vändlerot

 hönsbär


 Jungfru Maria Nycklar


kattfot

 och en rosa kattfot

 när jag kom hem provade jag den här
rätt OK
den och även energibaren var med i lådan från Matsmart sist

 det är inte bara ute de blommar

 kålpudding i kväll

jag stickar vidare på haklappströja

 så var den här evighetsgrejen klar



Inga kommentarer: