mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 25 juli 2017

Måndag i Yttervik

 ÅTERBRUK
persiljan som jag köpt i kruka och satt i ny jord
dom växer upp igen
så kasta inte när du tror den är slut
det finns minst en omgång till att ta ut

 städar bland garnerna
typ sock o vantgarn

det här är bomullsgarn

 om jag låter Pickos stor stå kvar i hallen
känns det som han kommer snart igen

 i dag är det underbart väder så jag passar på att vara ute
Lennart jobbar

 Yemenvästen klar

 att sova ute är ju lyxigt värre

 så kom han då hem en sväng min gubbe
och fick lite mat innan han for igen

 Fiskeveckan börjar i dag
med fisketävling o info
och lite gotta på udden







 längst fisk vann







 vinnarna



 jag var hemma och bakade lite



och så har jag börjat på en haklappströja

Inga kommentarer: