mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 augusti 2017

en dag på minussidan .....

 lite frukost utanför fönstret....
en bedrövlig natt
har haft ont både här och där
ögonen svider och jag är allmänt sur

hjälper inte att tycka synd om sej själv
får hitta på nått
baka lite kanske

 det blev några "lingonrutor" inte så bra men dom blev

köttsoppa på burk
ja de går ju att äta de oxå 
och gott är det

har beställt garn och mönster till dom här snyggingarna 
dom var visserligen slut men det skulle komma hem nästa vecka
ser så gosiga ut

Robert är försvunnen i London....
.ingen vet var han finns eller om han lever
Janet är där och letar efter honom 
i dag betar hon av alla sjukhus 

ovisheten tär 

har så himla ont i mina ögon 
känns som fyrkantiga grustag
väntar på ögondroppar 
borde komma i dag men det gjorde dom inte
får stå ut till i morgon när postbussen kommer kl 16

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vackra vantar!Hoppas ögonen får hjälp idag,den där Sjögren kan flytta tycker jag!Kram min fina kämpe����