mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 14 augusti 2017

en trött dag....



 jag bara älskar mina lådor i frysen
en sån här trött dag är det perfekt
men får riktigt mat utan att anstränga sej

 den här vännen har jobbat lite på förmiddagen
medan jag vilar

tomatplantan till höger kan jag inte vända ner
då går den nog av ... men dom två till höger
har jag vänt er så nu är det en grön vägg i stället för fönster

var in och hejade på Ola och gav  honom en påse kaffe
just en sån klicka så får du se nått kul

dagen är fortfarande mest vila

men jag har i alla fall fixat bloggen med bilder från resan
jag blir inte riktigt klok på bildprogrammet i datorn
+ att jag inte har hittat hur jag kopierar bilder 
trodde det bara var att dubbelklicka på bilden 
men icke...ja inne på FB kan jag göra så
men inte när jag söker en bild på Google 
konstigt .. men jag lär mej väll var de lider 

i dag fyller min vän Bibbi år
här är vi hemma på hennes altan
för allt för länge sen
GRATTIS BIBBSAN

Inga kommentarer: