mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 31 augusti 2017

hände de nått i dag tro??


 när älsklingsskjorta gått sönder

 får jag ta fram nål och tråd
tur att han inte ska på Nobelmiddagen med den

 så var vantarna klara

Gällivare skogssamebys mönster 

 en kulen dag får jag säga

 nudlar är mat de oxå 
sägs det

 fick ett mönster av Åsa i går
måste ju bara prova

 och så kom stormen


och med den tre timmars strömavbrott

det finns ämnen men jag kommer inte att få några hallon i år

 så där nu kan vi rösta

 korvstroganoff är ju himla gott

 den vart ju riktigt söt



lilla Tyra längtar till jag får pussa den lilla näsan

1 kommentar:

Ellinor sa...

Korv Stroganoff här med igår👍Dom figurerna är ju jättesöta💓💓💓Duktiga DU!Kram Ellinor