mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 2 augusti 2017

HURRA va jag är BRA

har haft lite telefon jobb på morgonen
ändrat en tid till mammografin
beställt lite nya recept dom gamla var liksom slut

 hos tandläkaren blommar syrenen...

 väntrum med kaffemaskin ... de tycker vi om

 fast just den där stolen är jag inte så förtjust i


bästa ÄLGEN
en kudde att hålla i handen och krama
så man inte kör naglarna i handflatan
Det är så magiskt
jag kan gå till Annika o Karin o Carina
nu och det går riktigt bra
även om kroppen slår på FARA
men jag kan hantera det

 inte bara syrenen... en EK
de ska ju vara rent omöjligt på dessa breddgrader

 och har man varit duktig hos tandläkaren får man belöning
i form av kaffe och västerbottenfralla
hos Janne o Monica

 hade lite skvättar
en korv en bit kassler några matskedar stuvad spenat
ett öppnat paket nudlar
förstärkt med potatis morot och kål

 när jag varit hos tandläkaren tar all energi slut
min kropp tror jag har jobbat med kroppen i 24 timmar i sträck
så jag sov i nästan 3 timmar
vaknade till kaffe o kaka
och lite stickning

kvällens mat smörstekt torsk
med bacon champinjoner o rödlök

Var jag enbent var jag klar nu

1 kommentar:

Ellinor sa...

😍😍😍😍