mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 6 september 2017

ett (förmodligen) gallstensanfall.. AJ AAJJ AAAJJJ

Blir spännande 
anmäld!
Tack Åsa för tipset




 första tomaten börjar rodna


tror jag ska leka lite
färga lite i mikron

 Västerbottenssåpas fina tygpåsar har just blivit ännu finare
eller rättare sagt jag vet vilka som är stora nu...

och så helt plötsligt får jag så ont i magen att jag inte kan stå
bara så där
tar mej till sängen och ligger och kvider
mobilen har jag i köket och dit tar jag mej inte
är ju ensam hemma dessutom
men efter 10-15 min klingar det av
och jag vågar nästan inte röra mej

 hungrig var jag i alla fall vid lunch
men vad skulle jag våga äta
lite fiskbullar??
jo de funkade

 här kan jag sitta tills jag måste gå ut och hämta mer ved
inget mer ont så himla skönt

en baconlindad ostfyld köttfärslimpa blev det i kväll
och inget magont

1 kommentar:

Ellinor sa...

Såå skönt att det fixade till sig❤️❤️❤️❤️