mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 12 september 2017

Ja vad hände i dag då??

 Titta så vacker det var på morgonen
Det hölls sej då inte hela dagen kan jag säga


jag hade tid hos tandhygienisten Carina
och jag fick STORA A i betyg 
men nu är ju min mun som den är
så jag fick lite penicillin injektioner
hade djupa fickor som dock inte blödde
men torrt som fnöske i munnen  
Hon är så seriös och det känns som jag är viktig
när jag är där....

Åke ringde och kallade in Målarmästaren
(han hade ju jobbat sin sista dag för sommaren)

Lennart fick åka med Åke och kolla på jobb 
och jag fick sitta hos Janne och vänta 
det gick ingen nöd på mej får jag säga
men garnet tog slut innan Lennart kom

och vi for till Kyrkan och röstade
vi var dom första som kom utsocknes ifrån
så det blev lite nytt för Lisa o Ove
men tillslut fick dom till det

Lennart lämnade av mej hemma och for igen på mer jobb
jag tog en lite omelett 

hittade några mogna hallon 
men dom var sura?!?
för lite sol kanske

så kom han då hem tillslut
och det blev lite mat

nu är dom nästa klara 
det ska broderas runt hjärtat och så ska dom tovas

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hallon är gott men lite extrasol hade varit ok😎Kram Ellinor