mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 september 2017

NY månad NYa tag .... eller nått

 att fixa frysen är ju så skönt när det är gjort

 har blandat såpa o vatten
perfekt i köket

 så kom då mina hjorton...
10Kg att lägga i den rena frysen 

 Tony kommer med traktorn och släpet fyllt med jord
ska nog bli en parkering åt nya grannen


 blir bra de här...men jag tror inte den blir till Annaeva 
hon kommer att tycka att den sticks 
men jag har tid på mej att virka en till
för det är ju dessutom så himla kul
även om handlederna inte tycker det

 hittade en låda "gammal mat" i frysen
blev bra till middag
fläskytterfile med lingonsås

 i dag är det inte kul
jag FRYSER 

har haft dessa på hela dagen
så sköna
 OJ VILKA GODA

har nog aldrig ätit så goda popcorn 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Åååååhhhh ,hjortron som är sååå gott!Avis😘Popcorn kan också vara gott ibland!Vräk Sjögren idag och njut av dagen min vän💓