mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 23 september 2017

Vem har dragit ur proppen??

 Förstår inte var vattnet tagit vägen....






 myshörnan tar form

 jag är ju som jag är
jag vill göra klart ett projekt innan jag börjar med nästa
så näverstickningen är prio ett just nu
men ett  Järbo Garns sock-KALs 
LOCKAR  

 kokt blomkål, svamp lök och lite köttbullar

 så styrde vi kosan till Hemavan 
och denna legend 
Olle fyller 90 trot eller ej










 fick lite märgben av Krister o Ulla
nu ska dom rostas i ugen

 sen få sällskap i grytan med dessa rotfruker 

 nu ska dom stå och puttra i 48 timmar

 håller helt med Amir 
Paolos Capricciosa  är GOD

 klart prisvärd 

 så lite mer bilder på en sjö som håller på att försvinna






så vart framstycket klart och jag kan lugnt börja på höstsockan ...

Inga kommentarer: