mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 november 2017

blev bra tillslut... och jag orkade

 börjat på en vante
vet inte tycker den blir liten
men det kanske ger sej 
eller så blir det en liten vante
det finns ju små människor oxå

Lennart drog till Hökåsen
och kollade på Gropen Crossen 








Lite lunch
älgfärs med svampfyllning

den är konstig den här boken
inga kapitel.....
sov i tre timmar på eftermiddagen 

 eftermiddagsfika hos Kenneth och Anna

 dom bor i stora gästlägenheten den här helgen

stickade klart vanten
den blev inte liten 
den blev lagom

Kenneth behövde låna skrivaren
tog lite tid att koppla upp sej
men det gick tillslut 
jag fattar inget jag gick ner och började i stugan

 Så var då vår trappfest igång

 vi var inte så många
för 12 personer var på annan ort liksom
några i värmen och några på familjemiddag
och någon var på Naturförenings fest i Skultuna
och vad hade vi att sätta emot det...*fniss fniss*


















1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni bor så himla mysigt👍Söndagskram Ellinot