mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 5 januari 2018

DAG NR 4


 så var pinnen lagad och på plats
undrar hur gammal den är 
tycker jag har haft den i hela mitt liv
men det vet jag att jag inte haft 
men ändå
hade kvar av skink o potatisgratängen

 en liten plättbakelse 
till eftermiddagskaffet 

 lasagne och en potatis o köttfärslåda
vi ska ju ha ärtsoppa på söndag på soppköket
och det är inte så lämpligt att ha med "hem" i matlåda
så det får bli lite av detta i stället

potatis o köttfärslådan blev riktigt god

är inne i en trött och ond period just nu
men som tur är vet jag att det går över
men när det vet jag inte
men det kan ju
inte bli
annat
än
BÄTTRE 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hoppas att trötthetsperioden vänder snart för det är inte skoj😢Tusen tack för blommor,du visste att jag älskar tulpaner💓💓👍👍Kram Ellinor